Kotva
Elektronická žákovská

 
 
V příštích dnech vaříme
Pátek 22.03.2019
Polévka: 
Rybí se zeleninou
Hl. jídlo1: 
Vepřová pečeně,Smetanové brambory,obloha
Hl. jídlo 2: 
Alpský knedlík s přelivem a mákem
Pondělí 25.03.2019
Polévka: 
Masový krém se zeleninou
Hl. jídlo1: 
Bramborové šišky s mákem,ovoce
Hl. jídlo 2: 
Dušená baby karotka, Brambory maštěné máslem,ovoce
Úterý 26.03.2019
Polévka: 
Kapustová s bramborem NOVINKA
Hl. jídlo1: 
Pražská hovězí pečeně, Rýže
Hl. jídlo 2: 
Rybí filé na másle, Brambory maštěné máslem,obloha

.

 
 
Objednávky obědů

 
 
Projekty školy


 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
Mapa webu
A
A
A

Bedýnky příběhů pro třídy 0.- 3. ročníku

Vloženo: 4.1.2019 | Zobrazeno: 196x
V rámci multikulturní výchovy budou ve spolupráci s organizací InBáze probíhat na naší škole od ledna do června vždy jednou týdně výukové programy - Bedýnky příběhů (vyprávění pohádek a tvořivé dílny) - Sýrie. Programů se zúčastní postupně všechny třídy 0. - 3. ročníku. Rodiče budou prostřednictvím třídních učitelů o konání bedýnek s předstihem informováni ...

Jak se tepe pohádka

V první části programu si děti poslechnou syrskou pohádku v českém a arabském jazyce, následuje povídání o historii a tradicích jedné z nejstarších zemí světa Sýrie s ukázkami fotografií a tradičních předmětů. A v poslední části proběhne výtvarná dílna zaměřená na zpracování tradičního materiálu. Dílna je vedená dvěma lektory, jeden z nich pochází ze Sýrie.

"Bedýnky příběhů jsou tvořivé dílny pro děti ve věku v rozmezí cca 5 až 12 let. Každá dílna je zaměřená na jednu zemi, ze které pochází početná skupina cizinců žijících v České republice. Kultura konkrétních zemí je dětem přiblížena pomocí vyprávění pohádek a následné výtvarné dílny, kdy děti mají možnost pohádku zpracovat pomocí tradičních materiálů a technik dané země."

Bedýnky příběhů vznikly na základě tvořivých dílen, které pořádá InBáze v Městské knihovně v Praze jednou za jeden až dva měsíce.

Zdroj a podrobné informace k bedýnkám:
http://www.inbaze.cz/bedynky-pribehu-tvorive-dilny-pro-deti/