.
Třída se zapojila do stmelovacího programu vedeného panem psychologem v rámci společných her a diskuzí. Žáci se zapojili do her ve skupinkách, ale procházeli i úkoly pro celou třídu. Zapojovali se i do chodu běžného dne v rámci služeb na vaření, úklid, topení v kamnech, štípání dřeva a závěrečného úklidu. Všichni byli velmi přičinliví a ke společným aktivitám přistupovali s nadšením, ochotou, dobrou náladou a tvůrčím způsobem.
Pobyt byl ozvláštněn i příjemným setkáním s ornitologem a zástupcem záchranné stanice pro zvířata, který nás seznámil s některými zvířaty ze stanice a dále s odchytem a kroužkováním ptáků. Během pobytu se dostalo i na odpolední turistický výlet na vyhlídku, ze které byl přenádherný rozhled do kraje. Na výlet nás doprovodil i pes majitelů objektu Agvar. Turistiku a krajinu jsme si měli možnost užít i v průběhu 4 km cesty od zastávky linkového autobusu Medonosy do místa našeho pobytu.
Nemalým pomocníkem ke společnému trávení času byla dětem i skutečnost, že své mobilní telefony nechali doma, což během adaptačního pobytu žáci hodnotili kladně.
Nahrávám data...
Copyright © - 2024 | Masarykova ZŠ (fotografie pořízeny žáky Masarykovy ZŠ) &   Vitalex Computers s.r.o. - Tvorba školních webů | Prohlášení o přísupnosti | Cookies