.
Ze zprávy není nicméně jasné, proč konkrétně tomu tak je. Proto se vedení školy rozhodlo tyto informace získat přímo od žáků. Nejpozději do začátku jarních prázdnin já osobně obejdu všechny třídy druhého stupně a s dětmi si na toto téma popovídám. Třídy, kde vyučuji, už mají tuto diskuzi za sebou, v příštích dvou týdnech se zaměřím na ty zbylé. Nejsme při těchto debatách nicméně pouze tak negativističtí. Bavíme se nejen o tom, co žáky baví, kvůli čemu se do školy těší, ale i o tom, co by je bavilo, co by rádi o hodinách dělali.
S potěšením konstatuji, že ve všech třídách jsem se dozvěděl celou řadu zajímavých informací a nikde jsem těch 45 minut nepovažoval za ztrátu času. Pozitivní je rovněž to, že ve většině tříd se zapojili všichni žáci a bylo patrné, že je diskuze bavily a že jim opravdu záleží na tom, co a jak se učí. Informacemi, které zjistíme, se budeme dále zabývat a budeme s nimi pracovat, aby se žáci do školy netěšili jenom kvůli kamarádům a přestávkám.
Libor Skala, zástupce ředitelky školy
Copyright © - 2024 | Masarykova ZŠ (fotografie pořízeny žáky Masarykovy ZŠ) &   Vitalex Computers s.r.o. - Tvorba školních webů | Prohlášení o přísupnosti | Cookies