.
Třídy Staroklánovická |
Staroklánovická 230 |
Po-Pá
|
|
281 045 360 |
Vystudovala jsem jednooborovou psychologii na FF Univerzity Karlovy v Praze. V rámci své praxe jsem působila 3 roky jako vedoucí na psychoterapeutických stacionářích pro děti v psychiatrické ambulantní péči, 4 roky jsem pracovala jako učitelka v soukromých školkách a hlídala děti batolecího a předškolního věku. Během svých stáží jsem se zaměřila na děti se specifickými poruchami učení (DYS-centrum), na nadané děti (Centrum nadání) a na děti s výchovnými problémy (Středisko výchovné péče Klíčov). Ve své diplomové práci jsem se věnovala tématu zvládání rozvodu rodičů dětmi. Jsem matka dvou dětí.
Další vzdělání:
Třídy 4. – 5. ročník Montessori třídy |
Polesná 1690 B307 |
Po 8:30 - 12:30 Út 8:30 - 12:30 St 8:30 – 12:30 |
|
281 011 533 |
Vystudovala jsem bakalářský program jednooborové psychologie s rozšířením o speciální pedagogiku a v současnosti dokončuji magisterské studium psychologie na Pedf Univerzity Karlovy v Praze. Několik let jsem působila v USA v soudních řízeních jako terénní pracovní pro děti zanedbávané, zneužívané a týrané. Absolvovala jsem rozsáhlou stáž v Pedagogicko-psychologické poradně pro Prahu 9 a asistovala v základní speciální škole Roosveltova, která se věnovalamimo jiné vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra. Dále jsem praktikovala na mnoha menších stážích na poradenských i klinických pracovištích pečujících o dětské i dospělé klienty. Například v Dětské psychiatrické nemocnici Louny, ve Středisku výchovné péče Klíčov, v Pedagogicko- psychologické poradně Praha- východ, v Psychiatrické nemocnici Bohnice, v Psychiatrické nemocnici v Dobřanech, v psychologické ambulanci v Mostě a Rychnově nad Kněžnou, u paliativní jednotky ve VFN v Praze.
Vzdělání:
Další vzdělávání:
2023-2027, psychoterapeutický výcvik JIKra (PhDr. Richard Braun, Ph.D.): Sebezkušenostní dlouhodobý výcvik pro vedení problémových třídních kolektivů a skupin
- Sebeuvědomění, sebepodpora a sebepéče pedagoga
- Akutní, stresové a krizové situace ve škole a jak je zvládat
- Energie dítěte: zdravá pulzace a disbalance
Zájmy:
Bytí v přírodě, zahrada, rodina, přátelé, rádio Vltava, nohejbal, jazz a barokní hudba,
výstavní síň Rudolfinum, próza a poesie, detektivky…
Marek Mikš, MSc
Třídy 6. – 9. ročník |
Polesná 1690 |
Po 8:00 - 12:00 Út 8:00 - 12:00 St 8:00 - 12:00 Čt 8:00 - 12:00 Pá 8:00 – 12:00 |
|
281 011 533 |
Absolvoval jsem bakalářský obor BSc (Hons) Psychology and Counselling na University of Northampton, kde jsem rozvíjel dovednosti v oblasti poradenské psychologie a krizové intervence, vedle dalšího multidisciplinárního vzdělávání. Během mé bakalářské práce jsem se soustředil na zkoumání vlivu videoher na duševní zdraví mladých jedinců během probíhající covidové pandemie.
Následně jsem pokračoval ve svém vzdělávání na magisterském oboru MSc Clinical Psychology and Mental Health na Swansea University. Během absolvování tohoto programu jsem získal hlubší pochopení klinické psychologie a mentálního zdraví. V rámci svého závěrečného výzkumného projektu jsem se znovu soustředil na problematiku videoher, tentokrát s perspektivou, jak mohou být tyto hry efektivně využity k řešení příznaků úzkostných a depresivních poruch.
Další absolvované kurzy, semináře a další pracovní zkušenosti:
Krizová intervence pro školní psychology (IBSARO)
konzultační hodiny: dle předchozí domluvy na tel. 721 245 043,
tel. 281 045 357, srchova@zspolesna.cz
Vystudovala jsem bakalářský obor ergoterapie na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy, magisterský obor biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy, magisterský obor Pedagogika na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a obor Speciální pedagog na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci. Na katedře antropologie a genetiky člověka jsem se v rámci postgraduálního studia zajímala především o fyziologický růst dítěte, jeho psychomotorický vývoj a klinickou auxologii. Během studií jsem se postupně seznamovala se speciální pedagogikou a psychologií, kterým jsem se v pozdějších letech začala naplno věnovat. V rámci praxe jsem pracovala s dětmi v Hamzově léčebně, na Psychiatrické klinice 1. LF UK ve VFN a na Dětské psychiatrické klinice 2. LF UK Motol. Během studia speciální pedagogiky jsem se zaměřila na žáky s poruchami autistického spektra (PAS). Především jsem se zabývala otázkou integrace žáků s PAS a přístupem pedagoga k nim v běžné základní škole. S žáky s PAS jsem později přišla do každodenního kontaktu během práce na bývalé praktické škole. Na této škole jsem několik let pracovala i jako třídní učitelka, kdy jsem získala bohaté zkušenosti nejenom s žáky s PAS, ale i se žáky se specifickými poruchami učení (SPU) a s žáky s kombinovaným postižením. Během studia na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci jsem se zaměřila na práci speciálního pedagoga u žáků s SPU a diagnostiku zejména žáků s poruchami čtení a psaní na 1. stupni běžné ZŠ.
Vzdělání:
Absolvované akreditované semináře a kurzy:
speciální pedagog pro 4-9. třídu pro žáky s podpůrnými opatřeními 1.-5. stupně, koordinátor programu KiVa na škole
konzultační hodiny: dle předchozí domluvy 281 011 537 tvrzova@zspolesna.cz
Vystudovala jsem Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci, bakalářský program, obor Speciální pedagogika pro pracovníky nápravných zařízení. Od ukončení studia jsem po dobu patnácti let jsem pracovala v Zařízení pro děti–cizince (diagnostický ústav, středisko výchovné péče a základní škola) jako vedoucí skupin diagnostického oddělení. Po rodičovské dovolené jsem nastoupila na pozici speciálního pedagoga v Masarykově základní škole v Újezdě nad Lesy. Dokončuji magisterský program speciální pedagogiky n
Nyní současně vykonávám pozici výchovného poradce.
Kurzy a semináře:
Konzultační hodiny po domluvě přes email: hlavova@zspolesna.cz
Vystudovala Univerzitě Palackého v Olomouci obor Speciální pedagogika - poradenství. Dříve jsem působila na osmiletém gymnáziu jako asistent pedagoga a později jako školní asistent se zaměřením na žáky ohrožené školním neúspěchem. Spolupracovala jsem také s organizací DYS-Centrum při realizaci projektu Čtenářských dílen pro školy.
Kurzy a semináře:
Speciální pedagog pro 4. – 9. třídu (budova Polesná) s podpůrným opatřením 1. – 4. stupně
Konzultační hodiny po domluvě, bednarova@zspolesna.cz
tel. 281 011 557
Vystudovala jsem bakalářský obor Speciální pedagogika předškolního věku na Fakultě přírodovědně-humanitní a pedagogické na Technické univerzitě v Liberci a magisterský obor Speciální pedagogika pro děti, žáky a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami a pedagogika předškolního věku a učitelství pro I. stupeň základních škol na Dolnoslezské univerzitě ve Vratislavi.
Během studií jsem se účastnila praxí v chráněném bydlení pro osoby s mentálním a kombinovaným postižením a Domovech pro osoby se zdravotním postižením mentálním i kombinovaným. Dále jsem navštěvovala žáky ve speciálních, praktických školách pro děti s autistickým spektrem i kombinovanými vadami. Absolvovala jsem praxe v logopedických třídách mateřských, běžných školních, internátních i praktických a speciálních pro děti předškolního i školního věku. V bakalářské práci jsem se zabývala prevencí specifických poruch učení a v práci magisterské jsem posuzovala celkový vývoj dětí v přípravné třídě pro úspěšný vstup do základní školy. Pracovala jsem jako učitelka i speciální pedagog v mateřské a základní škole. Několik let vedu logopedický kroužek pro děti s narušenou komunikační schopností a odlišným mateřským jazykem.
Kurzy a semináře:
Telefon |
: |
281 045 318 |
|
: |
telefon |
: |
281 011 545 |
|
: |
telefon |
: |
281 045 346 |
|
: |
telefon |
: |
281 011 524 |
|
: |
Copyright © - 2023 | Masarykova ZŠ (fotografie pořízeny žáky Masarykovy ZŠ) &  
Vitalex Computers s.r.o.
- Tvorba školních webů | Prohlášení o přísupnosti | Cookies